23 Ocak 2013 Çarşamba

Deep Freeze Standard full indir

Deep Freeze Standard full indir

Deep Freeze Standard logo



Retain verileri tamamlayıcı kullanarak yeniden doğmuş genelinde Faronics Veri Igloo bir Çözülmüş sürücüye kullanıcı profilleri, klasörler ve kayıt defteri anahtarlarını yönlendirmek sağlar.


Kolay kurulum iki dağıtım seçenekleri ile kullanılabilir. Deep Freeze görüntüleme çözümünün bir parçası olarak dağıtılabilir ya da doğal bir sessiz yükleme olarak dağıtabilirsiniz.

Giderme eleyin % 100 uygunluk sağlanması, basit bir yeniden başlatma ile. Eğer bozuk bir şey indirdiğiniz olsun, zehirli bir siteyi ziyaret, ya da yanlışlıkla değişiklik başka tür yapılmış, endişelenmenize gerek yok. Deep Freeze yüklü olan şeyler ters gittiğinde, sadece makineyi yeniden başlatın ve onun istenen yapılandırma iade edilecektir.

Güvenlik geliştirin malware ve yanlışlıkla değişiklik gibi ortak sorunları için bilgisayarınızı bağışıklık yapan bir çözüm. İşletim sisteminizi güvenceye ek olarak, Deep Freeze ayrıca güvenlik gerçekten kurşun geçirmez yapmak, rootkit enjeksiyonları ana önyükleme kaydı korur.


Mutlak Koruma
Yeniden üzerine% 100 iş istasyonu kurtarma Teminatlar
Şifre koruma ve tam güvenlik sağlar
Çoklu sabit sürücüler ve bölümleri korur

Entegrasyon ve Uyumluluk
Çoklu önyükleme ortamları destekler
Windows XP, Vista ve 7 için tek yükleme
Hızlı Kullanıcı Değiştirme ile uyumlu
Destekler SCSI, ATA, SATA ve IDE sabit diskler
Destekler FAT, FAT

Dağıtım Seçenekleri
Hızlı ağ dağıtım için sessiz yükleme seçeneği sunar
Bir ana görüntü parçası olarak birden fazla iş istasyonlarına dağıtmak için seçeneği sunar



Sistem Gereksinimleri
Deep Freeze Windows XP (32 veya 64 bit) veya Windows Vista (32 veya 64 bit) veya Windows 7 (32 veya 64 Bit) gerektirir, ve% 10 boş sabit sürücü alanı. Donanım gereksinimleri ana işletim sistemi için tavsiye edilen donanım gereksinimleri aynıdır.


..::İNDİR DOWNLOAD::..

25 yorum:

  1. link sağlam. full program açlışıyor

    YanıtlaSil
  2. indirdim kurdum sorunsuz. ama kaldırmak istediğimde kullanacağım şifre ne acaba

    YanıtlaSil
  3. bir cafecinin çok duasını aldın bunu arıyodum kaç gündür pclerin lisansları bitiyodu geçici lisans vardı

    YanıtlaSil
  4. bir de bilgi işlemcinin duasını aldım dostum, sağolasın ;)

    YanıtlaSil
  5. Windows 8 için uygunmudur

    YanıtlaSil
  6. birde cafeye format atan amelenin duasını aldın sağol dostum :)

    YanıtlaSil
  7. birde iddaa bayide dua aldım hocam duaların artar inşallah :D

    YanıtlaSil
  8. Bir okul Md Yrd. sının da duasını aldın... :)

    YanıtlaSil
  9. keşke bende bu kadar dua alsaydım dostum cennetlik oldun hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  10. ALLAH RAĞZI OLSUN KARDEŞ :)

    YanıtlaSil
  11. bt öğretmeni de sana dua etti kardeş :)

    YanıtlaSil
  12. full surummu yoksa 30 gunlukmu? tskler

    YanıtlaSil
  13. Tertemiz Paylaşım teşekkürler.. Hüseyin YİĞİT
    https://www.virustotal.com/tr/file/4ea3079db1bbac86d4395121631aeefe5276be0459f7ef47046980bc8abf575d/analysis/1393088259/

    YanıtlaSil
  14. Wın 8.1 Pro x64 kurulu makinede denedim. Çalışıyor ancak şöyle bir sorun var. Bu deep freezi kurunca bilgisayar kapanmıyor. Normal kullandıktan sonra bilgisayarı kapat deyince kapanacak gibi oluyor sonra tekrar başlıyor. velhasıl kaç makinede denedimse bilgisayar bir türlü kapanmıyor. Deep freezi devre dışı bırakınca normale dönüyor. Sebebi mucibesi ne ola ki :) Hüseyin YİĞİT (yigithoca@..)

    YanıtlaSil
  15. allah razı olsun bir imama yardım ettin 5 vakitle senleyim.

    YanıtlaSil
  16. KARDEŞİM BİR KOLEJİN DUASINI ALDIN ;)

    YanıtlaSil
  17. http://www.indirhaydi.com/2017/10/deep-freeze-enterprise-823-full-indirkey.html

    burayada bakabilirsiniz 8. verisyon ve tamamen full enterprise sürüm

    YanıtlaSil