2 Eylül 2014 Salı

Toplu resme yazı yazma programı

FastStone photo resizer programını kullanımı resimli anlatım.







Özellikler

Dönüştürmek ve toplu modunda görüntüleri yeniden adlandırma
Desteği JPEG, BMP, GIF, PNG, TIFF ve JPEG2000
Metin, filigran ve sınır efektleri eklemek, renk efektleri uygulamak, kırpma yeniden boyutlandırma renk derinliğini değiştirmek
Resimleri sıralı numara ile yeniden adlandırma
Arama ve dosya adları metinleri yerine
Önizleme dönüşüm ve yeniden adlandırma
Destek klasör / non-klasör yapısı
Yük ve ayarları kaydedin
Ve çok daha fazlası ...

Sürüm 3.3
  • Eklenen " Baskı Boyutu için "seçeneği yeniden boyutlandırma Gelişmiş Seçenekler sekmesinde
  • Added " Akıllı-Dolum için "seçeneği yeniden boyutlandırma Gelişmiş Seçenekler sekmesinde
  • Şimdi Toplu Rename Eğer "seçerseniz aracı dosyaları her türlü destekler (*. *) Tüm Dosyalar dosya filtre listesi "
  • Geliştirilmiş uyumluluk , Windows 8.1
  • Küçük iyileştirmeler ve hata düzeltmeleri diğer

Toplu resimlerinize yazı yazmak istiyorsanız bu programı kullana bilirsiniz.Benim anlatımımda ben sadece yazı yazmayı gösterdim başka menülerede bakarsanız güzel şeyler var onlarıda kulanabilirsiniz

Program portabledir.
Portable nedir? Portable program kurulmadan çalışan programdır.

Boyutu: 1.48 mb
Sürümü: 3.3 en yeni sürüm
Dili: İngilizce
Çalıştığı işletim sistemleri: xp/vista/7/8

indir





fastStone photo resizer, fastStone photo resizer portable indir, toplu yazı yazma programı fastStone photo resizer, fastStone photo resizer kulanımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder